Työnohjaus, terapia ja brändikonsultointi yhdessä.

Työnohjauksellinen ote, terapeuttinen kokonaisvaltaisuus ja brändimielikuvan vahvistaminen saavat bränditerapian tuomaan tulosta inhimillisellä, tuloksellisella ja kestävällä tavalla.

Asiakaskokemus

"Sukupolvenvaihdoksen yhteydessä päätimme aloittaa brändin kehittämisen. Samalla yrityksen perusarvojen ja suuntaviivojen rakentamisen yhteydessä heräsi ajatus lähteä kehittämään koko tiimin yhteistyötä, koska meillä oli selkeitä haasteita sisäisessä viestinnässä ja päivittäisessä vuorovaikutuksessa. Työntekijät ovat saaneet bränditerapian kautta mahdollisuuden tulla kuulluksi. Olemme saaneet paljon uusia ideoita ja käytäntöjä viestinnän parantamiseksi ja oppineet puhumaan asioista entistä avoimemmin ja tämä näkyy yleisesti ilmapiirissä positiivisena muutoksena. Työtä on vielä paljon, mutta olemme hyvällä matkalla kohti tavoitteita. Kiireisessä arjessa on hankala löytää aikaa tällaisten asioiden kehittämiseen ja siinä helpottaa paljon jos saa apua ulkopuoliselta ammattilaiselta."

"Bränditerapian tarjoaminen pitkäaikaisena prosessina työyhteisömme yhdessä työstettäväksi on osoittautunut mielestäni yhdeksi parhaimmista valinnoista meidän työyhteisössä. TYHY-päivien suunnitelmat puhututtaa, sanoisin kuitenkin, että hyvin suunnitelmallinen ja tarpeeksi aikaa satsattu bränditerapia on rikastuttavampi vaihtoehto jonka olen saanut kokea työyhteisön yhteisöllisyyden rakentamisessa. Erityisen tärkeänä on ollut bränditerapeutin ja meidän välinen luottamus joka on mahdollistanut aidon sitoutumisen tulokselliseen ja me-henkiseen bränditerapiaan."

Hyvinvoiva & sitoutunut henkilökunta on parasta mielikuva-markkinointia.

Nyt on aika panostaa aivoergonomiaan, fyysisen ergonomian lisäksi.
Tiesitkö että mieltä painava asia, kireä työilmapiiri, ristiriitaiset suhteet vaikuttavat terveyteen ja työn laatuun samalla tavalla kuin esimerkiksi krooninen särky. Luovuus kärsii, resilienssi ja työn mielekkyys vähenee, sekä sosiaalinen tahdikkuus heikkenee.

Bränditerapeutit ovat brändäyksen ja ihmisyyden ammattilaisia.

  • Ratkaisukeskeinen viitekehys ohjaa keskusteluita ratkaisuja kohti ja voimaannuttaa henkilöä.

 

  • Brändäyksen ammattilainen osaa ottaa huomioon brändin ja mielikuvan syntymisen arjen työssä ja kohtaamisissa. 

 

  • Ohjaten ratkaisua tukemaan yrityksen haluttua mielikuvaa ja tuomaan esiin johtoryhmälle ruohonjuuritason ajatuksia ja haasteita.

 

  • Bränditerapian tehtävänä on kuroa kuilu henkilökunnon kokeman mielikuvan ja yritysjohdon mielikuvan välillä.

Bränditerapeutti

Bränditerapeutti on puolueeton. Emme asetu työnantajan tai henkilökunnan puolelle, vaan luomme selkeyttä ja rauhaa. Koska tunnemme yrityksen brändin, voimme ohjata toimintaa brändin mukaisesti.

Keskustelut ovat aina luottamuksellisia.

Keskustelut jäävät terapeutin ja työntekijän välille. Poikkeuksena sääntöön, on työntekijän luvalla kertoa esiin nousseita ajatuksia esihenkilölle. Näin voimme saada keskustelua ja konkreettia muutoksia aikaan myös niissä asioissa joissa esihenkilö voi auttaa.

Tapaamiset tapahtuvat verkossa videopuhelun välityksellä työntekijälle sopivalla ajalla. Työntekijä saa varata kalenterista itselleen sopivan ajan. Voidaan järjestää niin työ-aikana kuin vapaa-ajalla. 

Bränditerapia on tavoitteellista.

Tiimikohtainen tavoite, sekä henkilökohtainen tavoite.

Tavoitteet asetamme yhdessä työntekijän ja  yrityksen tahtotilan kanssa.

Sovitusti raportoimme esihenkilöä oman tiimin edistymisestä ja esille nousseista asioista aina säilyttäen luottamuksellisuuden ja nimettömyyden.

Ihmisen perustarve on tulla nähdyksi.

Bränditerapian avulla jokainen henkilöstöstä tulee nähdyksi ja kuulluksi. 
Jokaisessa tapaamisessa työstämme yrityksen mielikuvaa, sekä samalla henkilö voi jakaa mielen päällä olevia asioista omasta elämästään.
Koska me ihmiset olemme kokonaisuuksia ja työelämä vaikuttaa henkilökohtaiseen elämään ja toisinpäin.

5 syytä valita bränditerapia:

1. Vähentää sairaspoissaoloja.

2. Sitouttaa ja motivoi henkilökuntaa.

3. Poistaa painetta esihenkilöiden yltä.

4. Parantaa sisäistä kommunikaatiota ja väärinymmärryksen riskiä.

5. Vähentää riskiä henkilökunnan tyytymättömyyteen sosiaalisessa mediassa.