Referenssit
Täältä pääset tutustumaan tehtyihin töihimme. Koko töiden kirjoa emme tänne mahduttaneet, mutta näistä saa hyvän kuvan kädenjäljestä ja siitä minkälaisia projekteja olemme tehneet. Se mitä asiakas saa on paljon muutakin kuin logo tai nettisivut.
Video-tuotanto-yhtiön uusi rohkea ilme.
Tarve
Nykyinen toiminta ei heijastunut yrityksen ulkoasuun. Piti kirkastaa DGF-brändi. Tämän lisäksi graafiset työt: Logosuunnittelu, Graafinen ohjeisto, kuvitukset, nettisivut ja verkkokauppa.
Toiminta
Aloitimme yhteisillä workshopeilla. Bränditerapeutti Susanne Seppälän johdolla. Workshopeissa selvisi että DISCGOLFFINLAND-brändi on rento mutta huippuammattilainen. Viestintä jatkui whatsapin välityksellä sekä puhelimitse.
Lopputulos
DGF lyhenne otettiin käyttöön. Brändi on nyt tunnistettava ja nykyaikainen. Kirkkaat värit ja tunnistettavat fontit sekä graafiset kuvitukset, ovat nyt osa brändiä.
Pohjolan tilaelementti muuttui nimeä myöten.
Tarve
Yrityksellä oli tarve kokonaisvaltaiselle brändiuudistukselle nimeä myöden. Toiminta oli muuttunut ja uuden nimen piti sopia myös kansainvälisille markkinoille
Toiminta
Lähdimme liikkeelle tutustuen yrityksen toimintaan ja tehtaaseen. Yrityksen sielu löytyi ja uusi nimi sen myötä. Työn alle otettiin myös yrityksen visio, missio ja arvot. Suunnittelutyö jatkui etänä. Seuraavat palaverit toteutimme videopuhelun välityksellä, silti tinkimättä yhteydestä ja avoimesta keskustelusta.
Lopputulos
Pohjolan Tilaelementti on nyt HAWO. Brändin yhteneväisyyttä vahvistamaan tehtiin brändiohjeistus ja graafinen ohjeisto. Uudistetun brändin pohjalta loimme tuoteryhmien nimet ja ilmeet: Näin syntyivät HAWO oma ja HAWO loma. Sloganit: -Laatu syntyy kokemuksesta, -Rakentamisen nykyaikaa. Brändiuudistuksen kautta yritys on valmis kasvuun. Uusi nimi ja logo sopivat kansainvälisille markkinoille, sekä edustavat yrityksen laatua.
Betonielementti-tehdas uudistui sisältä ulospäin.
Tarve
Betonielementtitehdas NB-Seinä sitoutui pidempikestoiseen brändin uudistamiseen ja kehittämiseen. Tarve oli uudistaa brändi samalla kun sukupolvenvaihdos oli tulossa.
Toteutus
Keskustelimme ja pidimme yhteisiä suunnittelupalavereja paikan päällä tehtaan toimistossa. Teimme kokonaisvaltaisen visuaalisen uudistuksen kuitenkin niin että yrityksen tunnistettavuus säilyy. Suurin muutos tapahtui kuitenkin kun Bränditerapeutti Susanne kirkasti brändin sekä toimi tulkkina sukupolvenvaihdoksessa, auttaen selkeyttämään yrityksen brändin suuntaa.
Lopputulos
NB-Seinä on moderni tekijä jonka osaaminen on huippuluokkaa. Brändi kuvastaa nyt logoa myöden tätä. NB-Seinä haluaa olla ajan tasalla muuttuvassa maailmassa.
Bisnes-
buustista Vualuksi
Tarve
Tarve oli nimeä myöden luoda visuaalinen ilme ja brändi.
Toteutus
Etäpalaverina lähdimme työstämään ensin mikä on palvelun ydin. Mitkä ydinarvot jotka ohjaavat toimintaa ja mitä palvelulla halutaan saavuttaa.
Lopputulos
Päätös olla yrittäjien kasvualusta, keskeltä sanaa syntyi myös uusi nimi Vualu. Tämä ydin ajatus edellä syntyi myös brändi-ilme ja visuaalinen ohjeisto. Lopuksi toteutimme nettisivut, joissa jäsenet voivat kirjautua palveluun.
Kiinteistön-
välitys sai tyylikkään graafisen ulkoasun.
Tarve
Ensisijainen pyyntö oli uudet kotisivut, mutta todellinen tarve olikin brändiuudistukselle.
Toteutus
Yrityksen sisällä oli tarkoitus tulevaisuudessa tehdä sukupolvenvaihdos ja nyt tarvittiin uusi brändi joka sopii niin pitkän kokemuksen omaavalle, kuin nuoremmalle ammattilaiselle.
Lopputulos
Uusi nimi, logo ja yritysilme, sekä kevyet kotisivut.
Yritys edustaa nyt useampaa sukupolvea ja huokuu nykyaikaa.
Palvelu-
muotoilun ammattilaiset
Tarve
Uusi palvelumuotoilu yritys, jolla tarve oli visuaaliselle osaamiselle.
Toiminta
Yritykselle luotiin logo, sekä graafinen ohjeisto jotta viestintä olisi yhteneväistä.
Lopputulos
Qaswua otti hienosti graafisen ohjeiston käyttöön ja loi kotisivut näiden mukaisesti. Myös materiaalit, esimerkiksi somemainokset onnistuvat nyt yhtenäisesti ja näin vahvistavat brändimielikuvan syntymistä.
Henkilö-
brändille tyylikäs logo
Tarve
Tarve oli ammattimaiselle logolle.
Toteutus
Ensin selvitettiin yrityksen sielua. Riina Laine oli ensimmäinen suomalainen joka toi bodypaintingin Suomeen. Hän on myös palkittu alalla.
Lopputulos
Yritykselle syntyi logo joka huokuu ammattitaitoa, jossa ripaus alkukantaista voimaa.
Pien-
teurastamon karvaiset possut mukaan yritys-
ilmeeseen.
Tarve
Tarve oli uudelle logolle ja kotisivuillle. Vanha logo ei enään kuvastanut yritystä.
Toteutus
Etäyhteyksien avulla saimme tutustua yritykseen. Heidät erottaa muista heidän tilansa mangalitza possut. Muutamien muutoksien jälkeen saimme luotua Vallan Maukkaalle logon josta voi olla ylpeä.
Lopputulos
Logo, jossa tulee esille tilan molemmat possut. Helpot ja kevyet kotisivut. Käyntikorttien suunnittelu ja materiaalin valinta
Peliyhtiölle vahva brändi
Tarve
Yrityksen ulkoasu ja logo. Lisäksi tarve oli useamman pelin grafiikoille, logoille sekä pelin toteuttamiselle.
Toteutus
Yritykseen tutustuminen ja logon luonti. Yhdessä asiakkaan kanssa kenttien luominen ja peligrafiikan rakentaminen. Yhteistyömme jatkuu tiiviisti ja olemme osana toteuttamassa erilaisia mobiilipelejä NGF:n kanssa.
Lopputulos
Tähtäämme tekemään pilottina Rambull nimisen mobiilipelin. Tähän toteutamme graafisen ilmeen, kentät ym. Tämän lisäksi pelinkehitys jatkuu erilaisten projektien parissa.
Uusi logo ja värimaailma uudelle yritykselle.
Tarve
Uusi yritys, jolla ei ollut vielä logoa ja yhtenäistä visuaalista ilmettä.
Toiminta
Asiakasta kuunnellen saimme selville fiiliksen jota yritys haluaa välittää asiakkailleen.
Lopputulos
Raikas logo ja värimaailma, joka viestii yrityksen haluamaa tunnelmaa.